neděle 21. srpna 2011

Země volá Duvi

Užila jsem si setkání s přáteli, pobyt strávený na čerstvém vzduchu v krásné přírodě, velmi zajímavé a lecos vysvětlující rozhovory.

Překvapila mě moje slabost a s ní spojená reakce.
Taky jsem samu sebe vyšokovala tím, že jsem se bezhlavě vydala naprosto „neozbrojená“ do světa. Jeden den se mi povedlo nechat doma hodinky, telefon i brýle - „slepá, hluchá, němá“ bez pojmu o čase. To se mi vůbec nepodobá… Země volá Duvi!!!

Talent mám na ledacos, v dobrém i špatném smyslu slova.

Dlužím si dát si věci do pořádku, doslova.

Naladěná jsem byla více na to co, co chci, až na ty dvě věci, viz. výše .

Pochopila jsem, že jsem teprve před třemi týdny došla tam, kde mě někdo jiný chtěl mít už před 4 měsíci. Jsem holt pomalejší, než by bylo žádoucí. Jen nevím, jestli ten dotyčný chtěl moje dobro, nebo sledoval jiné zájmy. Tak či onak jsem na dobré cestě a všechno chce svůj čas.

Priority na příští týden – odpočívat, odpočívat, dát si do pořádku své věci

Priority na příští měsíc – mít v pořádku své věci, nechávat věcem volný průběh, sejít se s přáteli na společnou oslavu narozenin

Kdybych měla vše a nic nemusela, byla bych šťastná tím kým jsem a vděčná za to co mám. Což už jsem . Byla bych vším, čím bych zrovna být chtěla.

Za rok od teď budu šťastná a spokojená.


Žádné komentáře:

Okomentovat