neděle 21. srpna 2011

Není všechno zlato, co se třpytí

Užila jsem si rande s jedním fajn mužem. Skvělé bylo i včerejší grilování s Motýlky. Překvapení, které pro nás připravila Lilly v kombinaci s báječným Elovým masíčkem prostě nemělo chybu. Mrzí mě, že El odchází, bude nám na Metě chybět 

Nic mi neublížilo. Když mi něco vadí nebo ubližuje, řeknu to narovinu…raději krutou pravdu, než sladkou lež 

Téma týdne „Hledaní talentu, daru…v čem jsem nejlepší? Co mi jde samo a lehce? …myslím si, že můj dar se týká vztahu k dětem. Troufám, si říct, že dokážu snadno porozumět dětské dušičce a lehce odhadnout co si žádá. Rozzářená dětská očička a jejich spokojenost a radost při objevování okolního světa mě naplňují štěstím. S dětmi se cítím jako ryba ve vodě 

Dlužím si vyndat mozek z hlavy a tolik nad vším nepřemýšlet. Už se na tom pracuje  Také si dlužím přijmout některé své špatné vlastnosti, které mi ostatní neustále zrcadlí. Sepíšu si je, odťukám pomocí EFT, s láskou přijmu za své a oni pak odejdou 

Nejčastěji jsem byla naladěná na to, co chci.

Pochopila jsem, že není všechno zlato, co se třpytí. Respektive není všechno zlato, co se za zlato považuje.

3 hlavní priority na příští týden – užít si poslední 3 dny dovolené, poté se opět naladit na pracovní režim; zubař

3 priority na příští měsíc – ujasnit si svoji další pracovní kariéru, zůstat sama sebou a vždy si najít chvilku sama pro sebe.

Byla bych tím, kým jsem teď - obyčejným člověkem, který pomáhá lidem, otevírá jim oči a ukazuje jiný pohled na život.

Odteď za rok předpokládám, že budu žít se svým životním partnerem ve spokojeném a souzněném vztahu naplněném láskou a porozuměním. Budu se věnovat práci, která mi přináší radost a zároveň dělá šťastnou nejen mě, ale i ostatní.

Žádné komentáře:

Okomentovat