neděle 21. srpna 2011

Přeji šťastný let

- užívala jsem si hýčkání od svého přítele, je to stále příjemné a dám mu možnost pokračovat i nadále
- včera jsem si hodně moc užívala grilování - je to až dojemné, jak někteří motýlci dokáží spolupracovat bez velkého říkání. Obdivuju Pedra, že nám neúnavně připravoval baštu celý den a vše bylo chutné a s láskou připravované! Je mi líto, že nás chce opustit další skvělý motýlek, ale on určitě dobře ví, co dělá. Pedro, vážím si tě a mám tě ráda! Přeju ti šťastný let světem a ať se ti daří v životě! Příjemné bylo i povídání s motýlky, na které při normální metě není čas. Zajímavá byla i degustace vín, pán byl velice chytrý, chtěl nám toho povědět co nejvíce, ale informací bylo příliš mnoho a někdy méně znamená více, druhá část už byla únavná a naše pozornost nebyla ta správná...
Celkově ze svého pohledu mohu druhou část mety hodnotit velice pozitivně - mnohému jsem se zase naučila, posunulo mě to vpřed, potkala jsem svého krále a jsem šťastná. Věřím, že i třetí část bude stejně zajímavá, užitečná a prospěšná pro náš život a už se na ni těším!!! Lilly děkuju ti a jsem ráda, že jsi a že tě znám!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat