neděle 21. srpna 2011

Stopa v diamantu i v hovně

Neustále pořádek. Až si někdy říkám, že ho udělám až v důchodě. Pomůže mně v tom jistě pocit rozhodnosti.
Reagovat tak jak chci v interakci. Cvičím.

Na to co chci. Baví mě se na to ladit.

Nemá pro mě vůbec cenu překračovat míru alkoholu. Pár nových vtipů. A vůbec i další věci.

Přijít včas do práce. Stíhat vše v rekordních časech. Využívat znalosti a využívat emocí k lepším dnům.

Udržovat a pilovat hladinu pohody. Mám dojem, že to vydá minimálně za tři priority.

Byl bych sám sebou, abych viděl, jaký to je, když všechno mám a přitom su já. Zjistil bych docela rychle, jaký to je.

Nepředpokládám toho moc. Myslím, že bude klid před bouřkou.

Bonusy bych nějaké měl. Jenom si je nezapíšu a pak je z hlavy najednou nemůžu vytáhnout a napsat. .. .. teď mě něco napadlo - kdyby někdo hledal boha nebo něco podobnýho - nedávno jsem našel stopu, která mi byla povědomá, a říkala něco o tom, že jej nalezneme v diamantu i hovně. - Proč ne? Dejte vědět, jestli je ta stopa podobná té vaší.

Žádné komentáře:

Okomentovat