neděle 21. srpna 2011

Zapomněla jsem hledat


1. Tento týden jsem si užila spoustu výletů se svým synem. A pak
grilování v Adamově.

2.Nejvíc mně ublížil smutek mého syna a můj nad tím, že jede k moři sám s
tatínkem beze mě.

Pak mi taky ublížila sobeckost mých rodičů, kteří už řeší jen sebe, bez
ohledu na mě.

3.Téma týdne - Hledání talentu - daru se mi neprojevilo, protože jsem
úplně zapomněla hledat

4.Dlužím si vážit si sebe sama.


5.Nejčastěji jsem byla naladěná na spěch. Měla jsem toho moc, tak jsem si
to ani nestíhala užít.


6.Přišla jsem na to, že stále ještě lpím na spoustě věcí.
Hledám svou hodnotu v tom, jak mě vidí druzí.

7.,8.Příští týden si chci užít kola v Novohradských horách.
V pátek nástup do práce bez zbytečné nechuti

9.Kdybych nic nemusela a měla vše, tak bych hledala sama sebe.

10.Od teď za rok budu mít vyřešený vztah s manželem a budeme spolu vzájemně
slušně a s respektem komunikovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat