neděle 18. září 2011

Horská dráha a vodní vír

1. Tento týden jsem byla skoro vším, mámou, kamarádkou, ženou, uklízečkou, obětí, zbabělcem, sobcem, psychologem, dalo by se to nazvat horskou dráhou s tornádem, co mě vyneslo do výšin a vodním vírem, který mě vtáhl do hlubin.

2. Plán jsem nesplnila ani náhodou. A, nebo se mým momentálním plánem stalo něco úplně jiného, ale to jsem tedy splnila dokonale.

3. Kroky, spíš velká pouť. :D

4. Peníze mají jen takovou váhu a hodnotu jakou jim dáme my sami. Všechno je vlastně je. A také jsem pochopila tatínka svého syna a dala tím svobodu nám oběma.

5. Chci, nechci, chci, nechci, uklízím, uklízím, uklízím.

6. Týden vzduchu byl jako vzduch sám, někdy těžký a jindy svěží.

7. Já, syn, můj výdělek.

8. Můj výdělek, ve zdraví přežít, další tři týdny, pokud budou jako týden vzduchu, mám se na co těšit a já a moje nádherné dítě.

9. Neplní, nebo aspoň to tak vypadá.

10. Je mi to jedno, pokud budu já i to malé roztomilé stvoření šťastni.

11. Transformační deník jsem zatím nepsala, není ani jediná chvíle, co bych chtěla změnit, protože pevně věřím, že mě každá minuta vede tam, kam má.

Žádné komentáře:

Okomentovat