neděle 25. září 2011

Jsem odborníkem ve svém oboru

Tento týden jsem byla zlobivou slečnou, žádanou a doceněnou logopedkou, o víkendu pak spokojenou, zrelaxovanou a usměvavou ženou :-)

Svůj plán plním a daří se mi skvěle B-)

Úspěšně jsem si vyjednala podmínky spolupráce se soukromou MŠ v Brně a zároveň ukončila provoz logopedické poradny na dosavadním pracovišti pro nedostatečné finanční ohodnocení :-))
Nejpřínosnější prožitek tohoto týdne? …mám velkou radost – konečně budu dělat logopedii v Brně :-)) Pochopila jsem, že jsem odborníkem ve svém oboru, který si zaslouží být dobře zaplacený ;-)

Naladěná jsem byla a jsem na to, co chci.

Téma týdne neřeším.

Priority na týden – koupit sestře dárek, dořešit připojení UPC, užít si dne volna navíc

Priority na měsíc – rozjet poradnu v Brně, oslavit Nelčiny narozeniny, pravidelně sportovat

Scénář se plníííí.

Za rok jsem nejoblíbenější a nejlépe placená logopedka v ČR. Zdravá, šťastná, usměvavá
a spokojená žena.

Žádné komentáře:

Okomentovat