neděle 25. září 2011

Tvořím, cvičím, hubnu

1. Přestal mne lákat alkohol, úplně a sám od sebe. Svoji svobodu na všech úrovních si s údivem užívám až ve svých 44ti letech.. Tvořím, cvičím, hubnu, uklízím a nechávám nepotřebné za sebou. jsem vděčná za to, že mám život , jaký mám a uvědomuji své bohatství. Tento týden jsem byla sama sebou beze všech, nikdo mi nechyběl a můj život začíná mít řád.

2.Dílčí plány plním tak na 70%, ale vždy si tam nechávám prostor na svoje potřeby. Postupně plánuji víc a víc a učím se tak mít svůj život pod kontrolou s radostí, že plním slovo sama sobě.

3.Napsala jsem si jasnou představu práce s výkonným týmem a plán tvorby produktů. Už se nemohu dočkat, jak je začneme převádět do reality. A také se mi rozšiřují místa působnosti po republice.

4.Ještě nikdy jsem se sama sebou necítila tak vyrovnaná bez zjevného důvodu, jen tak. I když moje ego tam v hlavě cosi nespokojeně bručí, ten pocit prožívání je čistější. Bohužel se mi nepodařilo zachránit život pejska na silnici, kterého někdo srazil, ale odložila jsem ho na kraj cesty. Bolelo mne to, ale uvnitř jsem cítila i pokoru a vděčnost a uvědomění, že v tomhle mám hodnoty stále stejné, ačkoliv sebeuvědomění se mi velmi upevňuje. Poprvé v životě se citově nezmítám. A na prvním místě mám svoje tělo - zdravá životospráva a práci.

5. Až na pár výbuchů vzteku, které občas používám jako ventil, si dělám a žiji jen to, co chci. A můj život je moje dítě, tak se o něj budu náležitě s láskou starat.

6. Ačkoliv jsem se jednotlivým dnům vlastně nevěnovala, zjistila jsem, že jsem splnila všechny do jednoho a ještě spoustu věcí navíc. Vodu jsem pila ve větším množství a lásku a vděčnost cítila také.

7. Moje tři hlavní priority na příští týden

dokončit audia na Cestu integrace

vytvořit video kurs EFT

uklidit tančírnu a začít trénovat


8. Moje tři hlavní priority na příští měsíc

podklady k DPH

zazimovat zahradu

vytvořit nová audia a nachystat metu Žena Bohyně


9.
Scénář se plní pracovně beze zbytku, ale neustále ho potřebuji přepracovat a rozhodnout se, jak a co vlastně chci v osobním životě.


10. Za rok stojím pevně na svých podnikatelských nohou, Adenais produkty jsou mezi prvními pěti nejprodávanějšími na trhu v ČR ve svém oboru, výkonný tým je Adenais nadstandartně finančně zabezpečen a Adenais nadstandartně prosperuje. Jezdím po celé Evropě školit vlastní produkty, jsem vysoce honorovaná a velmi žádaná lektorka. Těším se neochvějnému zdraví, vitalitě a věčně mladé kráse, bydlím se šampionem v novém domě, žiju s ním v láskyplném vztahu, sportuji a jsem nabitá energií, žiji život svých snů. Jezdím novým bílým offroadem a hojnost ke mně proudi ze všech stran. Moje světlo přináší všem uzdravení , lásku a vše, čeho si žádají. Jsem jeho poslem.


Bonus - Přání jsem si splnila sama, mám naprosto zářivé čistý a voňavý dům.

Žádné komentáře:

Okomentovat