neděle 25. září 2011

Hodně vzpomínám

Metamorfóza – report 3 3T

Začala jsem znovu tancovat!!! J Každý týden na jednu hodinku hodím všechny starosti a povinnosti za hlavu a hopsám a kroutím se a občas taky šlapu jako koza v zelí, ale to nevadí, hlavně že se hýbu a moje dušička se vznáší až do oblak… J

Nezranilo mě asi nic, užívám si sluníčko a svoje občasné výbuchy už beru jako součást mého života ;-) Pochopila jsem, že jinak to nejde. Prostě to k tomu patří, a jestli to znovu potlačím, pak jednoho krásného dne srovnám sama sebe se zemí…

Co se emocí jakožto tématu týdne týče, bylo to jako na houpačce, ale zvládla jsem to. Přijala jsem je. Už se neodsuzuji za to, že se občas vztekám a že si konečně buduji své hranice. Bylo na čase ;-)

Opět si nedlužím nic. Stále bych potřebovala, aby měl den 48 hodin, stále mám pocit, že nic z toho, co potřebuji, nestíhám, i když je to vlastně blbost, protože mám všechno hotové… Snad jen kromě toho, co mě baví, na to už mi čas nezbývá. Budu to muset nějak poupravit, anebo se naučit, že mě baví všechno to ostatní J

Hodně vzpomínám. Ne nějak záměrně, to vůbec. Ale trvá to už několik měsíců. Vždy se mi vybaví nějaká situace z mého života, občas dokonce i příjemná. Prohlédnu si ji a nechám ji jít, občas si řeknu „aha“ nebo „hm“, občas mě to zaskočí. Netušila jsem, kolik si toho pamatuji. Chtěla jsem to všechno zapomenout, ale uvědomila jsem si, že k tomu vlastně nemám žádný důvod.

Stále se snažím naladit na pozitivní aspekty jakékoliv situace.

Priority na tento týden: odjet na dovču a užít si ji, už se těším na nějaký pořádný výýýšlap J

Priority na tento měsíc: dokončit úpravy v domě, nakoupit sazeničky a vrhnout se na zahradu.

Jsem spokojená a šťastná. Nechci být nikdo jiný, než jsem, nebo někde jinde. Právě teď mám vše, co potřebuji.

A od teď za rok? Kdo ví? Nechám tomu volný průběh a ono se to všechno nějak vyvine a poskládá J

Nejde spíš ani tak o splněná přání, ale o překvapení… Nevím, jestli se se mnou něco změnilo, ale poslední dobou mě překvapují nejen moji blízcí, ale i cizí lidé… a dokonce v pozitivním slova smyslu J

Žádné komentáře:

Okomentovat