neděle 25. září 2011

Ladím se na pozitivum

1.Tento tyýden mám extrémně málo klientů a to mě znepokojuje, ale navzdory tomu jsem s týdnem spokojená a užívala jsem si ho péčí o dům, plánováním, vařením, péčí o mamku, syna i Beníka a viděla jsem, že se to všem líbilo.
Přestože mám v obýváku stále beton, vyzdobila jsem si kuchyň i chodbu dekoracemi.
2.Dnešek si užívám už vlastně od včerejšího večera, kdy jsem naplánovala dnešní úklid okolo domu(a dokonce mi to
poprvé sedí do úkolu dne podle Lilly) a těším se na to a ještě víc se těším na odpolední procházku s Beníkem, kdy jsem pozvaná podívat se na Cyránův Hrad.Ani nevíš jak moc se těším Cyráno a Eosku. A ještě k tomu je na to vše krásně, jupííííí. Hned jak dopíšu raport jdu na svů plán dne s obrovským nadšením.
3.Téma týdne? Myslím, že je více bodů v mém životě, které jsou zlomové a velmi mi to dochází, především další pracovní směr.
4.Více vody mému tělu.
5.Ladím se na pozitivum.
6.Začíná se mi rýsovat nový pracovní směr.
7.Připravit velkou, letákovou reklamní kampaň a další vše spojené s prací a stále dodělávat dům . Být v pohodě a přijímat vše jak přijde, aby se mi dokreslil nový pracovní směr. Přijímat a třídit informace co ke mně přichází.
8.Stále dům, zazimovat zahradu, plné pracovní nasazení.
9.To, co bych se rozhodla podniknout a nebylo by toho málo, bych dělala moc ráda, ale stále tvrdím, že bych byla líná a práci, kterou bych normálně dělala hoďku bych klidně dělala půl dne a pak bych byla ze sebe znechucená.
10.Za rok? Už píšu jen,POSILUJI SVÉ SPLŇĚNÉ PŘÁNÍ A DÁVÁM MU JEŠTĚ VĚTŠÍ ROZMĚR, protože mně právě
napadlo a cítím to tak, že opisovat dokola co opravdu chci,mě jakoby stále od splnění přání oddaluje. Zase se jakoby má splnit o týden později.

Žádné komentáře:

Okomentovat