neděle 18. září 2011

Nevím, jak se dopracovat k tomu, co chci

  1. Čím jsem byla? Snažila jsem se být tím, čím jsem, což je sice jednoduché, ale moc se mi to nelíbí.
  2. Plním dílčí kroky plánu, to se mi daří, nicméně stále nevidím nějaký úspěch v mé činnosti.
  3. Pracuji, vymýšlím reklamu, další věci které by mému podnikání pomohly, ale úspěch mám pořád v nedohlednu.
  4. Nejvýraznější prožitek týdne? Stále se nemohu zbavit problémů z minulosti Vím přesně, co chci, ale stále nevím jak se k tomu dopracovat.
  5. Pořád mě víc zahlcují v myšlenkách věci, které nechci.
  6. Cesta vzduchu, jestli to tedy mohu vzít jako téma týdne, mě plně zaměstnalo. Snažila jsem se plnit úkoly, někdy se podařily úplně, někdy méně a některé se mi nepodařily splnit.
  7. Hlavní priority jsou téměř stejné jako každý týden. Pracovat, projít druhým týdnem integrované bytosti, malovat.
  8. Na příští měsíc je to podobné. Dostat se konečně někam, kde chci podle scénáře být. Vím, že to nejde hned, ale alespoň se chci kousek posunout.
  9. Tak, jestli se mi scénář bude plnit tímto tempem, tak se zlepšení asi nedožiji.
  10. Budu realitní makléřka a malířka, peníze z mého podnikání mě budou víc než dobře živit. A nejen mě, ale i moji rodinu.

Bonus: Byli jsme dnes na závodech, nepršelo, svítilo slunce a bylo nám všem dobře. A ještě jedna věc, která mě hřeje u srdce, prodala jsem obrázek, člověku, který tvoří sochy. Jako bonus jsem dostala pozvání na vernisáž jeho a několika dalších umělců. Pouze je smůla, že výstava bude v podzemí a tam by mé obrázky navlhly, jinak by mě přizvali, abych s nimi vystavovala. No snad příště. J

Žádné komentáře:

Okomentovat