neděle 18. září 2011

Vlak vás uveze oba

1.No herečka jsem dobrá a tento týden jsem si ponejvíce zahrála roli Opuštěné. Ale takováto mezirole na oběť mi přinesla spoustu dalších důležitých rozhodnutí, protože být obětí mne nikdy dlouho nebavilo, obzvlášť když není na blízku někdo, kdo by asistoval jako zachránce :-) Také na mne klepe minulost, přání k svátku jsem obdržela i od lidí, které jsem neviděla a neslyšela 5 let. Nejvíc mne ale baví role studentky skutečné víry, přesně té, které jsem se vždy vyhýbala a skrývala se za přesvědčení, že jsem ateista. Učím se důvěřovat v Boha, hlavně proto, že mu chci dát svůj batoh břemen života, ať už ho nemusím nosit sama. V jedné knize jsem četla úryvek :

Student seděl ve vlaku i s batohem na zádech, přišel průvodčí a říká : mladý muži, můžete si ten batoh odložit, vlak vás uveze oba...... a tehdy jsem pochopila......nejsme sami, stačí se jen opřít o svoji víru, což se právě učím...

2.Plán plním , zatím jen rámcově chystám potřebné kroky na papír a nahrávám audia, ale všechny tyto kroky včetně cesty integrace mne vedou k cíli, který je stále stejný a jen se začíná zhmotňovat, protože ho vidím jasněji v realitě, vím , jaké kroky podnikat

3.Mám téměř hotovou Cestu integrace na audiích, sepsala jsem si plán práce pro výkonný tým a opět nasedla do loďky, místo abych se potápěla pod hladinu.I když tam jsem zjistila, že v loďce se mi opravdu líbí víc, stačí jen do ní vlézt.

4.Pochopila jsem, že i když odjakživa věřím v boží mlýny a přírodní zákony, ze své vlastní víry jsem se vyčlenila a proto jsem se nemohla o ni opřít. A protože druhým oporou být umím, dovolím Bohu a Universu, aby byli oporou mne a opravdu se opřu, funguje to.

5. Tento týden jsem byla nejvíc naladěná na poznání, to je oblast, kde jsem nenasytná. Tedy na svoji nejmilovanější závislost, která mne na sobě celkem baví, když ji řídím já a ne ona mne. A zjistila jsem, že mé vnitřní vzdory se díky nově vznikající víře rozpouští.

6. Téma týdne - hraji jen Velkou pouť , nic menšího mne neuspokojuje a s potěšením pozoruji vzrůstající pokoru. I když jsem si tisíckrát myslela, jak jsem duchovně za vodou, vždy se objeví něco, po čem se cítím ještě líp, A to na životě miluji. Úspěšně tedy spěju ke skutečně velkým duchovním ( mám to přece v plánu) a onomu známému rčení : Vím, že nic nevím....až tam budu, řádně si to užiju a oslavím....tehdy už totiž budu jen oslavovat každou vteřinu života

7. Moje tři hlavní priority na příští týden

vyřešit finanční závazky

dokončit audia a vytvořit videa

připravit podklady pro výkonný tým


8. Moje tři hlavní priority na příští měsíc

rozjet spolupráci s výkonným týmem a videoprezentaci

obnovit kontakty, spolupráci a naplánovat kalendář

zazimovat zahradu

začít znovu tančit u tyče a plavat a běhat


9.
Jak se plní scénář

Scénář se plní zatím pouze tím, že vidím konkrétní kroky, které je třeba podniknout a skládám si cestu. Mám ho dost rozpracovaný do detailu a doplňuji obrázky a další.

10.Za rok stojím pevně na svých podnikatelských nohou, Adenais produkty jsou mezi prvními pěti nejprodávanějšími na trhu, výkonný tým je Adenais nadstandartně finančně zabezpečen a Adenais nadstandartně prosperuje. Jezdím po celé Evropě školit vlastní produkty, jsem vysoce honorovaná a velmi žádaná lektorka. Těším se neochvějnému zdraví, vitalitě a věčně mladé kráse, bydlím se šampionem v novém domě, žiju s ním v láskyplném vztahu, sportuji a jsem nabitá energií, žiji život svých snů. Jezdím novým bílým offroadem a hojnost ke mně proudi ze všech stran. Moje světlo přináší všem uzdravení , lásku a vše, čeho si žádají. Jsem jeho poslem.

Bonus - Splněné přání, zážitky z transformačního deníku

Přání se mi plní neustále, jen si pomalu uvědomuji, že si přeji i věci, které si vůbec neplánuji přát. Začnu psát transformační deník.


Žádné komentáře:

Okomentovat