neděle 18. září 2011

Nikdo neví, kolik času máme

1. Tento tyden jsem si opravdu uzila rodinu a hlavne dceru, spolecne oslavy s detmi a jejich uspechy.
I brigada me bavila.
2.Neublizilo mne nic, jen jsem zazila pri sve brigade jednoho opravdu hnusneho chlapa, hned po ranu, nastesti mne rozhozeni z jeho chovani hned preslo, ale byla to sila, ten mel teda nasranou a zlou naladu. no kdovi, co se prihodilo mu, ze se tak choval.
3. Na cestu integrace myslim a posloucham nahravky, ale moc neplnim, opravdu misto uklizeni radej varim a hostim dceru a pak povidame. Je to pro me vic, nez uklizeny suplik, ale mozna, ze je to takovy uklid a integrace vztahu v rodine, me ted napada, protoze jsem dovedla i dceri priznat, ze se chova jako ja, ze to uplne vidim, dokonce jsem cely tyden prezila i bez konfliktu s matkou, protoze se vzdy snazim, aby byla s nama, kdyz je tady dcera, moc si uvedomuju, ze nikdo nevi, kolik casu kdo znas ma a taky to nam vsem rikam.
ale aniz bych si pustila prvni den integrace nahravku, protoze mi ji do mobil stahl az syn odpoledne, tak jsem ten den doresila definitivne i papirove svoje okna a moc se mi ulevilo, desne jsem odkladala posledni navstevu kancelare. huraaaaa.
4. Dluzim si hlavne ten uklid a pokulhavam pracovne.
5. Byla jsem naladena na rodinu a na to co chci.
6. Diky sve brigade jsem prijala to, ze chybuji. Opravdu prijala, jakoze jsem se s tim smirila a uz me to nerozhazuje. Proste to odeslo a je mi dobre.
7.Nejvetsi prioritou bude prekonat smutnicko, protoze dcera zitra odleta, potom zacit Pilates a vrhnout se do prace.
8.Dum, prace, zahrada.
9.Porad si myslim, ze bych byla lina.
10. Za rok jsem bohata ve vsech dobrych smerech s partnerem snu a staly tok penez rozmnozuji, investuji, sporim a moje penize pomahaji zlepsit zivot i vsem ostatnim.
Prestoze jsem neuklidila jediny suplik, tak se mi prvni tyden integrace velmi libil a preji nam vsem krasny tyden druhy.

Žádné komentáře:

Okomentovat