neděle 18. září 2011

Alespoň už vím, co nechci

1.Tento týden jsem byla nešťastnou učitelkou, která pochopila, že učit na základní škole opravdu není pro ni.

2.Plán se mi plnit nedaří. Tyto dny jsou velmi hektické.

3.Nevím, jestli rozhodnutí neučit, je krok k cíli. Pokud ano, tak jsem se rozhodla začít pracovat na tom, abych mohla odejít ze školství.

4.Tento týden mě překvapily děti ve škole přáním a dárkem k svátku. Bylo to moc milé. Ale ani takovéto věci mi nedokáží vynahradit to, co ve škole nechám.

5. Nejčastěji jsem byla bohužel naladěná na to, že dělám práci, která mě vůbec nenaplňuje. Bohužel zatím nevidím cestu, co dělat jiného.

6. Tento týden jsem se snažila jít cestou Integrace s elementem vzduchu. Určitě jsem si doma uklidila a asi i v sobě. Aspoň v tom, že vím, co už nechci.

7. Moje tři hlavní priority na příští týden
Příští týden bych opět chtěla v záplavě úkolů aspoň trošku relaxovat. Tento týden se mi to nepodařilo.
Chtěla bych se víc věnovat Cestě integrace.

8. Moje tři hlavní priority na příští měsíc

Příští měsíc chci začít pravidelně dělat angličtinu a udělat si víc času sama pro sebe.

9. Scénář se mi momentálně neplní.

10.Co předpokládám, že se stane odteď za rok

Od teď za rok budu spokojená se svým životem. Budu mít nadhled a zvládat s klidem vše, co mi život přinese.

Žádné komentáře:

Okomentovat