neděle 18. září 2011

Stále jsem to já

Byla jsem především sama sebou. Někdy milá, jindy naštvaná, unavená, lenošná…jak se mi zrovna chtělo. Přesto jsem to byla já :-))

Plán plním tak na půl.

Udělala jsem si pořádek ve svých materiálech do logopedie, obměnila je a pořídila si nové.

Pochopila jsem, že pokud chci něco dokázat, tak je pro mě důležité trvat si na svém, za žádnou cenu neslevit ze svých záměrů a neuhnout ani o krok zpátky. Je to někdy boj s větrnými mlýny, ale já se nedám B-) …stačí si tam ten boj nevytvářet, že?

Tentokrát jsem byla asi více naladěná na to, co nechci :-(

Téma týdne – nějaké bylo? ...nevím o tom.

Priority na příští týden – logopedie, sport, angličtina

Priority na příští měsíc – to samé

Scénář se pomalu ale jistě plní.

Odteď za rok žiji podle scénáře :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat