neděle 25. září 2011

Přestala jsem dost věcí bát

1. Tento týden jsem byla sama sebou a byla jsem na sebe hrdá a spokojená. Teda byli chvíle, kdy jsem sebou nebyla a mrzelo mě to, ale nic není dokonalé… Tedy je, pokud se snažím natolik, aby to dokonalé bylo.

2. Svůj osobní finanční plán jsem nesplnila a jsem z toho dost zklamaná a dokonce i strach tam někdy probleskuje. Týden vody na 90%.

3. Od svého cíle se vzdaluji a kroky jsem nepodnikla žádné, jsem jaksi zamrzlá na jednom místě. Pořád čekám na nějaké znamení, jak se zachovat dál. Buď nepřichází, nevidím ho, nebo si tvrdohlavě stojím za svým a očekávám znamení jiné.

4. Přestala jsem se dost věcí bát. Některých úplně a jiných jen částečně a to mi stačí.

5. Dle mě na to co nechci.

6. Téma týdne bylo krásné a kupodivu probíhalo velmi klidně. Možná i díky tomu, že jsem si toho vzala v týdnu vzduchu opravdu hodně a tím si toho dost prožila hned na začátku. Teď jsem už jen dodělávala a díky tomu i uvnitř mě nebyla bouře. Spíš mi docházely velmi důležité detaily. A taky jsem nesplnila úplně vše, co jsem chtěla z velké pouti, takže to co stihnu, ještě dnes večer uvidím, jsem na sebe dost přísná.

7. Můj přísun korunek, můj drahý synáček, já a snad i moje velmi dlouho očekávaná návštěva, na kterou se těším, ale taky někdy zahlodá strach, že vše neproběhne podle mých představ, uvidíme… J

8. Můj veliký přísun korunek, můj malý brouček, já a můj svobodný život.

9. Neplní.

10. Budu svobodně žít, vedle svého syna, vedle partnera, s penězi a bez problémů, budu pomáhat těm, kdo si o to řeknou a budou o to opravdu stát a potřebovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat