neděle 23. října 2011

Bojuji s důvěrou v sebe

1. Byla jsem báječnou ženou, mámou, kadeřnicí, vizážistkou, barmankou, kamarádkou, také oslavenkyní. Také jsem byla ženou se strachy a potřebou ujišťovat se stále dokola.
2. Plán se mi začíná dařit po pracovní stránce, daří se mi i po osobní, jen s důvěrou bojuju, hlavně s důvěrou v sebe.
3. Nastoupila jsem na brigádu, zadala k prodeji dům, naplánovala si prodej po vánocích.
4. Pochopila jsem, že ten krásný pocit, co cítíme díky druhým, si můžu dovolit cítit, i když vše nejde dle našich představ. Je jen na mě jestli si to budu užívat bez toho druhého, nebo se budu trápit, že nevím, co bude. Jak říká Lilly, miluju tě a co je ti po tom…
5. Tento týden je to 50/50.
6. Dovolila jsem si žít scénář zevnitř, ale sem tam mi v tom brání strach a strhne mě zpět, důležité je, že si to uvědomuji a jsem ochotna s tím něco dělat.
7. Přitáhnout si o víkendu k sobě člověka z mého scénáře. Vydělávat spousty penízků. Bavit se, žít, usmívat, milovat…
8. Být šťastná a dělat vše co chci, mít ve všem úspěch pro sebe, být a žít.
9. Plní, jen nejsem moc trpělivá, takže ne dost rychle.
10. Za rok jsem šťastná se svým synem a partnerem, vyděláváme dostatek peněz, jsme zabezpečení a finančně nezávislí. Milujeme se, jsme si věrní a můžeme se na sebe 100% spolehnout. Vše co nám život přináší, lehce ustojíme a všichni žijeme s důvěrou a láskou v sebe i ostatní.

Žádné komentáře:

Okomentovat