neděle 30. října 2011

Hudba je to pravé

1 Zažil jsem další úžasný den ve "studiu" ! Došlo mi že tvorba hudby je to co mi neuvěřitelným způsobem dodává energii, pracovali sme asi 11 hodin ale přesto jsem měl stále dost energie. Takže jsem si stoprocentně jistý, že tohle je to pravé!! 2. Po návratu z Brna, v pátek, jsem doma zjistil že můj kocour v noci utekl a spadl k sousedovic psovi do kotce, naštěstí nebyl pokousaný ale hodně zválený, a dost v šoku. Neovládl jsem se a v prvních chvílích sem ho litoval, pak jsem si ale řekl že je to přece šikula a vylíže se z toho... a Taky že ano! 3. Hořela ve mě touha jít za snem! A taky jsem teda ztratil dost zapalovačů :-D Jeden den jsem s sebou měl notebook a kousek od něho se ocitla hořící svíčka, vzpomněl jsem si na Lilly a radši tu svíčku dal pryč :-D 4. Musím si udělat víc času na práci doma, a už na tom pracuji! 5. Tento týden jsem ani nemohl být naladěný na něco co bych nechtěl, od pondělí jsem se těšil na nahrávání a od čtvrtka čerpal tu hromadu energie která vznikla ve studiu! 6. Založil jsem si domakonečně nástěnku, která je na očích, na kterou si píšu úkoly které je potřeba udělat, a odškrtávám hotové! 7. Poslouchat audia ráno, dělat měné chyb v gramatických cvičeních, dopsat "Jde si hrát" 8. Škola, brigáda, úsměv 9. Léčil bych lidi, né pro své ego, abych si ukázal že umím něco co jiní ne,ale proto abych pomohl lidem kteří to potřebují! 10. Ovladám anglickou gramatiku, úspěšně jsem složil FCE zkoušky a nekouřím!!

Žádné komentáře:

Okomentovat