neděle 30. října 2011

Plánuji si radost a jde to

1.Byla jsem vyrovnanou ženou a přítelkyní s uměním naslouchat. 2.Stále velice dobře. Jsem zvyklá na plánování a plnění svých plánů. 3.Čím dál víc se mi daří praktikovat havajskou filozofii HUNA v běžném životě. 4.Nejpřínosnějším prožitkem pro mě bylo setkání s Marjánkou - propagátorkou učení HUNA v naší republice. Večer strávený s ní a se stejně naladěnými ženami byl velice příjemný. 5.Jednoznačně na to, co chci. Stále si plánuji čím dál víc věcí, které mi přinášejí radost a daří se mi je uskutečňovat. 6.Na radu Lilly jsem byla v pátek 28.října dokonale ve svém středu, naladěná na své nejvyšší JÁ. Nálada byla báječná, umocněná navíc odpoledním setkáním s mou nejoblíbenější kamarádkou. Pátek neměl chybu! :-) 7.Moje tři hlavní priority na příští týden: - Rodinná večeře na oslavu narozenin - Kurz EFT III - Dokončit započaté šití 8.Moje tři hlavní priority na příští měsíc: - Zrealizovat mikulášský večírek pro děti mých kolegů - Pilovat angličtinu - Tvořit a tvořit 9.K úplnému splnění všech bodů, které mám ve scénáři, mi stále chybí už jen finance, ale i na tom už se intenzivně pracuje a pomalu to spěje ke zdárnému cíli. 10.Odteď za rok jsem šťastná, vyrovnaná žena spokojená sama se sebou. Bonus - Další 3 malá splněná přáníčka :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat