neděle 30. října 2011

Můžu být spokojená

1.Tento týden jsem nijak zvlášť neprožívala, jen plynul.S radostí jsem šla na cvičák a těším se na Metu. Spíš to byl týden plánování, co dál. 2.Nic mě nezraňuje. 3.4. Dlužím si stále uklizený pokoj. 5.Snažím se o pozitivum. 6. Přišla jsem na to, že nechávám věci volně plynout, místo toho co bych vědomě něco dělala. Teda častěji je to tak a už jsem se na sebe za to naštvala. Vím, že věci fungují i tak, ale celou Metu se učíme, jak vědomě ovlivnit dnešek i budoucnost. Nebo tomu vědomě aspoń pomoct, rozhodnout se. Zrovna 28.10. Důležitý den a já ho nechala prostě volně odplynout. Až večer jsem si znovu přečetla co měl za význam. Pak jsem si zapřemýšlela a zhodnotila den a zjistila jsem to, že mně ten den bylo dobře, dokonce jsem s mamkou byla celé odpoledne při objíždění zesnulých a docela v klidu. Prostě klidný den, kdy jsem pracovala, relaxovala , navštívila zesnulé i živé, potkaly jsme i vzdálenou rodinu a dokonce jsem byla v hospůdce. Takže pokud jsem takhle odstartovala své nové důležité období, můžu být vlastně spokojená. 7.Příští týden je prioritou najít nové místo pro podnikání, vytřídit nabídky, pracovat na úklidu pokoje a sklepů , zahrada . 8.Příští měsíc zase rozjet podnikání jinde, reklama. 9.stále píšu, že pomalá, znuděná, bez nálady. 10.Odteď za rok budu dávno bohatá ve všeh dobrých směrech a moje velké množství peněz spořím, investuji, rozmnožuji a dělím se o ně a pomáhají zlepšit život i všem ostatním.

Žádné komentáře:

Okomentovat