neděle 30. října 2011

Jdu pohodově

Nejvíce jsem byla tento týden tvořitelkou mé seminární práce. Snažila jsem se, aby měla hlavu a patu a aby byla srozumitelná. Jdu pohodově krůček za krůčkem a baví mě to. Netlačila jsem na sebe, dělala jsem vše v čem mi bylo dobře. Pátek byl báječný, spali jsme až do půl dvanácté, dali si oběd a vyrazili na nákupy z kterých jsme došli až v devět, s andílkem nám to krásně pasovalo a byli jsme rádcem a pomocníkem jeden druhému. Stihla jsem si i zacvičit a sníst jedno zdravé jídlo, no prostě paráda. Nedělní jízda na koni byla divoká, mému koni se zalíbilo tak cválat, že předbíhal i koně před sebou a sám se nenechal předbíhat. Byl tak rozdivočený, že se mi podařilo ho zkrotit, z čeho mám hroznou radost, i když v jednu chvíli vypadal, že by cválal na konec světa a běda jak mu v tom bude někdo bránit :-) Naladěná jsem na sebe, na svůj klid a pohodu.. Téma týdne přesně nevím, ale významný den jsem si udělala a prožila báječně. - EFT III., zdraví a sport, doladit seminárku - dovolená, odprezentovat seminárku, rodina Scénář se plní, drobné úpravy ještě doladím. Za rok jsem zdravá, spokojená, milující a milovaná žena což jsem už teď, ale bude to čím dál lepší :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat