neděle 2. října 2011

Konečně si užívám svůj talent

1. Konečně jsem se dočkal nahrávání... :) Hoodně mě to bavilo a příští týden jedu zase :) vidím v tom to co mě opravdu baví a svůj talent.

2. Byla tu jedna nepříjemná hádka s mámou... Ale vyjasnili sme si každý svůj názor a v pořádku..

3. Nevidím žádnou spojitost, ale věřím že v dalším týdnu ohně to pocítím řádně :)

4.Teď mě vlastně ani nic nenapadá procházku jsem si splnil, teď bych jel někam na výlet :))

5.Na to co chci a jako vždy - se mi to vyplatilo :) Viz, třeba to nahrávání...

6. Zjistil jsem že důvěřovat lidem má svou hezkou světlou stránku, opět seto pojí s nahráváním, tedy spíš tím člověkem u kterého to mělo být...

7.Užívat si školu, pomáhat více doma, napsat další text

8. Vlastně stejné jako týden, jen už budu mít brigádu tak se věnovat i jí.

9.Stále umělcem, štastným a pozitivním mužem.. :)

10. Skvěle komunikuji anglicky, a určitě už za sebou mám první koncert!!

Žádné komentáře:

Okomentovat