neděle 2. října 2011

Mám svůj stůl na tvoření

1.Byla jsem ženou čím dál víc vnímavější a uznávající své okolí.

2.Daří se mi to velice dobře. Jsem zvyklá na plánování a plnění svých plánů.

3.Stále zodpovědně postupuji Cestou integrace.

4.Nejpřínosnějším prožitkem pro mě bylo, jak jsem si zorganizovala volnou středu. Nejdřív jsem zašla do JENA nábytku, kde slibovali velké slevy a hned jsem koupila šatní skříň, kterou už dlouho potřebuji a taky velký pracovní stůl, kde si budu moci nechat rozdělané tvoření :-) Taky jsem se vydala na kole na místa, která mám ráda a k nimž se váže mnoho mých pěkných vzpomínek a to mě báječně uklidnilo.

5.Jednoznačně na to, co chci. Na chvíli se mi to někdo pokusil překazit. ale vyťukala jsem si ho!

6.Týden ohně - Většinu úkolů, které jsme obdrželi na audiu jsem předpokládala nebo měla už předem splněné..........

7.Moje tři hlavní priority na příští týden
- Dokončitt Cestu integrace
- Zaplnit novou skříň
- Vytvořit si pracovní kout s novým stolem
8.Moje tři hlavní priority na příští měsíc:
- Pomoci s vyklízením chaty
- Posezení s paní Marjánkou
- Tvořit a tvořit

9.K úplnému splnění všech bodů, které mám ve scénáři, mi chybí už jen finance, ale i na tom už se intenzivně pracuje a spěje to ke zdárnému cíli.

10.Odteď za rok pomáhám synkovi v realizaci jeho vzletného projektu, ze kterého budu mít užitek i uspokojení také já. Jsem šťastná a spokojená sama se sebou.

Bonus - Další malé splněné přáníčko :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat