neděle 2. října 2011

Bylo mi nádherně

CHACHA, tento týden mi nejde napsat v bodech.
Vše funguje podle programu a jako vždy vše vychytávám v extrému.
Týden ohně? Pozor na elektriku? Nesvítí mi mé Korádo a to tak, že jsem koupila po výměně řetězové sady nové zadní i přední žárovky a hned večer nesvítila ani jedna.
Nové jsem nekupovala, protože prý je chyba v elektrice, kdy dává mrška více proudu a dopadlo by to stejně, chce to servis.
Za druhé jsem si v pondělí vyzvedla dopis, cha cha, budu platit první pokutu v životě za rychlost a zase je to na základě světýlka. Mám v dopise i pěkné fotéčky.
Do třetice, nějak se mi zblblo i večerní světýlko s čidlem u vchodu , spíná občas pořád dokola, musím je vypnout jističem.
A po čtvrté,mám doma lampičku, která k nám přišla bez žárovky, žárovka netipická a proto jsem jela koupit žárovku i s lampičkou, ale i po našroubování žárovky nesvítí, snad si s tím šikovné ruce muže poradí.
A asi se dostavil opožděně týden vody, kape mně doma snad každý kohoutek, některý slyšel na běžnou výměnu těsnění, něco bude chtít větší zásah a vrchol bylo totálně protíkající WC, kdy jsem musela zastavit přívod vody do něj, ale to se také zvládlo nakonec běžnou údržbou.
Přesto všechno mi bylo velmi dobře, měla jsem pozitivní náladu a cítila jsem radost, lásku a pohodu. Užívala jsem si všechny okamžiky.
V sobotu při brigádě jsem prodávala venku kytičky a byl pařák - sluníčko, kytičky, se zákazníky jsem se bavila, přáli jsme si krásný den a povídali, i jen kolemjdoucí něco prohodili. Bylo mi nádherně a ještě za to dostanu pár peněz.
Večer taky nádhera, poprvé po Beníkově úrazu jsem s ním byla na cvičáku.
Cítím, že jsem se věnovala sobě a dokonce jsem si zaplatila lekci Pilates v Brně a užila jsem si ji.
Aby byly věci v rovnováze, tak jsem byla objednaná a slečna přišla o půlhodky pozdějí s tím, že to má tak napsané, ale vysvětlily jsme si, že to spletla ona, ale vše jsme stihly i tak a nedělaly jsme z toho drama. A v sobotu na brigádu jsem přišla o půlhodky později a až ted vidím, že jsem to spletla já, ale i to bylo v suchu, protože prodej kytek nebyl nachystán a stejně jsem ještě skoro hodku čekala.
Nějak jsem se tento týden věnovala údržbě, dokoupila jsem takové blbosti co usnadňují život, ale nejsou nutností.
Např. již dlouho nesvítící světýlko do ledničky, zmíněná těsnění apod.
Dnes se moc těším na Metu, na předání věcí pro Plnou misku.
Příští týden se soustředím na vydělávání peněz, podnikání a reklamu, dům a zahradu.
Příští měsíc budou mé priority stejné.
Za rok budu dávno bohatá ve všech dobrých směrech a moje velké peníze investuji, spořím, dělím se o ně a rozmnožuji a pomáhají zlepšit život všem ostatním.Mám splacený dloužek spojený s rekonstrukcí.

Žádné komentáře:

Okomentovat