neděle 2. října 2011

Jen tak být...

Tento týden byl plný emocí, byla jsem unavená, netrpělivá, vzteklá sama na sebe, že jsem si za poslední dobu neudělala čas pro sebe. Pořád jsem tu pro někoho nebo s někým, všem a všemu dávám přednost před sebou. Byly tu i chvilky, kdy jsem naslouchala a radila, když bylo potřeba, podporovala...
Nejraději bych někam odjela aspoň na víkend, vypla telefon a prostě jen byla. To se k mému plánu moc neposunu, ale poslouchala bych své vnitřní já, které křičí, že je tady taky.
Uvědomit si některé věci co chci nebo nechci jsou taky kroky k cíli.
Zvládla jsem 28 denní detoxikační kůru, sice jsem to párkrát porušila, ale žila jsem zdravěji a o to mi šlo. Pozvání na večeři, která byla úžasná s báječným společníkem byla takovou malou odměnou :-). Potěšily mě chvilky strávené s mojí mamčou a neteřema. Taky pozitivní posun mých kamarádek.
Byla jsem naladěná na ostatní, ale ne na sebe.
I když týden ohně byl vyloženě ohnivý jsem za něj ráda, ukazuje mi to něco o sobě a s tím už si snad nějak poradím.
- udělat si čas na sebe, na to co chci a odreagovat se
- vzdělání, přehodnotit svůj čas a priority, zdraví a sport Připadá mi, že jsem od sebe daleko a tak mi to přijde i se scénářem.
Za rok jsem zdravá, spokojená milovaná a milující žena.

Žádné komentáře:

Okomentovat