neděle 9. října 2011

Koukám na sebe ze svýho těla obráceně

Někdy myslím, že jsem někdo jiný, než jsem. Koukám na sebe ze svýho těla a obráceně. To „obráceně“ je snad někdy víc zajímavější, protože je skoro vůbec neznám. Jinak jsem byl půl na půl zaměstnancem pro jiné a pro sebe. Těžko se mně z těchto dvou rolí vzájemně přecházelo.
Vše se to prolíná i s plánem a cíli a naladěností…. Zatím to nejde, tak lehce, jak bych si představoval. Byl jsem na sebe málo důsledný.
Velice mně objasňuje hodně věcí vysvětlení „že jsem si to všechno vybral“. To je pak jasný a nemusím se ptát „Jak to?“.
Dny Země se mně líbí, přijdou mně nejpochopitelnější.
Otevřít se a tím si myslím, že se i naladím víc na sebe. Postupně dotáhnout věci z integrace. S tím souvisí třeba i pořádek.
Toto vše bude pokračovat i celý měsíc. Zvyknout si dělat tyto věci a dělat to, co vím, že mě baví a těší. Přestat se zdržovat na místech, kde přijde pocit, že tam nee. Poslouchat sebe a nikoli něco jiného. (Doposud jsem to od sebe těžko rozlišoval a přikládal důležitost něčemu jinému, než jsem víc chtěl.)
Za rok se stane tolik, kolik stihnu si představit, uvěřit a udělat

Žádné komentáře:

Okomentovat