neděle 9. října 2011

Láska, klid a harmonie

Začínám žít úplně nový život. Minulý týden jsem na sobě hodně popracovala a uvědomila si, jak fungují určité zákonitosti, které mohu sama u sebe změnit a proměnit je k lepšímu. Celý týden pociťuji harmonii, velkou lásku ke všem a ke všemu co dělám. Uvědomuji si každý okamžik mého života s naprostou čistotou. Je to nádhera. =o)
Vím, že jsem na správné cestě.
Využila jsem příležitosti, která mi ukázala jak žít kvalitnější a spokojenější život.
Jsem vděčná za to, že mi Petr vstoupil do mého života a odstartoval tak ve mně velkou vůli popracovat sama na sobě. Po zkušenostech z minulého týdne věřím v sílu Vesmíru víc, než-li kdy jindy.
Láska, klid, harmonie…..to je to, co dnes prožívám každý den.
Usmívat se, těšit se ze života a zdokonalovat se v nové metodě
Pomáhat lidem v mém okolí prostřednictvím nových dovedností, těšit se sama ze sebe a z mého života =o)
Konečně žiji, jsem plná lásky a jí obklopená. Žiji v hojnosti, štěstí, zdraví a plním si své sny. Společně s mým partnerem se radujeme z mého těhotenství. =o)))
Děkuji Metě-Lilly a nové metodě!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat