neděle 9. října 2011

Zpomalil jsem

Asi nejvíc jsem byl tento týden pan zdravý a vnímavý. Udělal jsem hodně pro svoje tělo, věnoval jsem se víc zdravé stravě než obvykle, zašel si na masáž (masér přijel, díky Jurášku!). Vnímal jsem reakce svého těla na tuto změnu, nasával slunce a jeho energii, objímal stromy a v neposlední řadě vnímal potřeby své i svých blízkých. Byl jsem téměř dokonalý, tak jak jsem si na začátku Mety stanovil.
Všechno se kolem mě děje tak nějak samo. Opět. Néní to stejné jako dva týdny zpět, surfování na vlně, ale stále jdu s proudem.
Žádné významné kroky ke svému cíli jsem tento týden nepodnikl. Snad jen to, že jsem si vybíral zdravější stravu.
Nejpřínosnější prožitek? - Rozhodl jsem se podle toho, co jsem chtěl já a ne podle toho, co by udělalo radost někomu jinému (nebo jsem si myslel, že by to potěšilo). A převzal za toto rozhodnutí plnou zodpovědnost. Možná vám to připadne jako úplně normální věc, ale pro mne je to důležité. A ne úplně obvyklé!
Oproti minulému týdnu jsem zpomalil. Méně jsem byl v práci a více času věnoval soukromí. Program byl plný i tak, ale bylo to příjemnější. Jedním z okamžiků, kdy jsem byl naladěný na sebe byla cesta do Bratislavy a (po obchodním jednání) návštěva místního lesoparku s kolegou a obchodním partnerem. Procházeli jsme se, debatovali o pracovních i soukromých záležitostech, já jsem nasával energii ze stromů a vnímal jedinečný rytmus přírody.
Téma týdne, týdne země, se projevilo právě v tom, že jsem svoje tělo méně zatěžoval nevhodnou stravou a jedl zdravěji než obvykle. Zkoušel jsem i meditace a vnímal přírodu kolem a to, jak do ní zapadám. Bylo to příjemné a mně osobně hodně blízké.
Priority... Deník – v tomto týdnu nemám ani čárku. A to mám vždycky takovou radost, když píšu v neděli raport a můžu nahlídnout do deníku a připomenout si, co se stalo... Topení – minulý týden proběhla schůzka s topenářem, ale to bylo vše. Posunu to dál. Meditace, uvolnění, vnitřní klid – to vše by se dalo zahrnout do slova pohoda...
Priority na měsíc – bydlení na hradě, zkoumání mojí energie, pohoda a odpočinek – vnímání sebe sama.
Nový scénář se mi rodí v hlavě. K tomu starému stále směřuju a líbí se mi to. Cítím ale, že chci popsat další detaily a pocity, které s tím souvisí. Propracovat do detailů.
Od teď za rok, jsem šťastný a spokojený sám se sebou, milující s báječnou ženou, zabezpečený, sebevědomý... Dokonalý.

Žádné komentáře:

Okomentovat