neděle 9. října 2011

Víkend plný smíchu

Tento týden jsem byla při zemi, tělem určitě, myslí moc ne, jeden den byl zajímavý, ráno jsem narazila do dveří, pak mě srazil pán na vozíku a málem mě přivřely výtahové dveře. A to den předtím jsem se třikrát praštila do hlavy . No jsem to šikulka, ale nic mě nevyvedlo z míry, prostě to všechno mnou musí projít se vším všudy. Takže kým jsem to byla? I přes všechno co se mi tento týden stalo jsem byla relativně klidná a spokojená.
Jsem štastná, opravdu si to uvědomuju až tento víkend, že takhle uvolněná a klidná jsem už dlouho nebyla.
Zvolnila jsem, netlačím na sebe, vše je jak má být.
Udělala jsem něco pro své tělo a vyjela si na bruslích a šla na zumbu. V pátek masáž od andílka, která mi pomohla od bolesti bederky. V sobotu Jirka doladil zbytek mé páteře, vypadám jak sluníčko sedmitečné od baněk, vřele doporučuju, nebudete zklamaní. Masáž byla perfektní, profesionální. Tento víkend jsem si moc užila už jen proto, že byl za poslední dobu volnější, odpočinkový a plný smíchu.
Naladěná jsem na to co chci.
Myšlenky mi lítají všude možně, tělo mi ukazuje ať jsem při zemi . Kombinace je úžasná, tento týden jsem si moc užila.
vyřešit jednu záležitost, zdraví a sport, angličtina
zdraví, sport, vzdělávání
Pořád chci co jsem si napsala. Pomalu se plní.
Jsem zdravá, štastná, spokojená, milující a milovaná žena.

Žádné komentáře:

Okomentovat