neděle 9. října 2011

Žena zabydlená sama v sobě

1.Byla jsem ženou, která je čím dál víc zabydlená sama v sobě, čím dál víc si důvěřuje a hlavně - je čím dál víc nezávislá.

2.Daří se mi to velice dobře. Jsem zvyklá na plánování a plnění svých plánů.

3.Zodpovědně postupuji Cestou integrace a čím dál intenzivněji používám techniku EFT. Poté, co jsem si přečetla na stránkách ADENAIS Liduščiny vyřešené případy, se před ní hluboce skláním a toužím po tom, abych taky uměla lidem takhle pomáhat :-)

4.Pochopila jsem, že když si budu svědomitě a neústupně udržovat vnitřní mír, což se mi díky Cestě integrace velice dobře daří, tak už se mne vnější nepříznivé události nebudou dotýkat tak bolestivě, jako dřív.

5.Jednoznačně na to, co chci. Plánuju si teď čím dál víc věcí, které mi přinášejí radost a daří se mi je uskutečňovat.

6.Týden země - Cítím se teď jakoby víc stabilizovaná, klidnější, vyrovnanější.

7.Moje tři hlavní priority na příští týden:
- Zintenzivnit cvičení
- Více se věnovat angličtině
- Víc odpočívat (v tomto počasí už to půjde)

8.Moje tři hlavní priority na příští měsíc
- Koncert mé oblíbené skupiny
- Setkání s Marjánkou (HUNA)
- Kurz EFT III

9.K úplnému splnění všech bodů, které mám ve scénáři, mi chybí už jen finance, ale i na tom už se intenzivně pracuje a spěje to ke zdárnému cíli.

10.Odteď za rok jsem šťastná a spokojená sama se sebou.

Bonus - není

Žádné komentáře:

Okomentovat