neděle 9. října 2011

Pracovní rozlet

1. Začátek týdne nic moc, ale koncem týdne to byl šupec, mazec, vše se točilo kolem pracovních aktivit a dnešek tomu dal korunu, kdy jsem pravděpodobně zařídila nejen sobě další pracovní rozlet. Konec týdne byl v tomto duchu opravdu let. Samé synchronizace.
2. Mně nic v poslední době nezraňujie.
3. Téma týdne se mi tentokrát nelíbí. Země mě neuzemnila.
4.Sobě dlužím jedině uklizený svůj pokoj.
5. Naladěná jsem na to co chci, ale spíš je to pořád takové trochu..nevím...
6. Znovu se mi potvrdilo, že už jsem dávno přišla na to, že obrazně - ve dvou se to lépe táhne, nebo víc hlav, víc ví - .
7. Příští týden je prioritou dořešit pracovní nabídku na víkend a stále řešit reklamu, práci a zazimovat zahradu .
8. Příští měsíc dům, zahrada a už bude pošmourno a já si budu užívat tento nečas, který mě láká ven a na procházky.
9. Pořád mám jasno, byla bych líná, pak ze sebe otrávená, fuj. Ale nadruhou stranu bych pořád něco vymýšlela.
10. Vím, že už dávno budu bohatá ve všech dobrých směrech, s partnerem snů, peníze, které ke mně hojně proudí spořím, rozmnožuji, investuji a pomáhají zlepšit život i všem ostatním.

Žádné komentáře:

Okomentovat