neděle 9. října 2011

Ono to nějak vyplyne

1. Těší mě že se mi daří ve škole, hlavně že mě to bavíí :) Jinak stále se mi dostává dostatek nápadů, spíše hudby, už ani nevím kdy sem naposledy kreslil :D

2. Asi ani nevím jak to napsat... Ono to nějak vyplyne :)

4. Nelíbí se mi že poslední dobou píšu raporty na poslední chvíli... Dřív sem je psal dopoledne a bavilo mě to, ted to nějak nestíhám a štve mě že si nad tím víc nepopřemýšlím.. takže v neděli píšu rááno :)

5. Opět co chci a projevuje se to v hudbě i životě :) Potkávám zajímavé lidi, poslouchám názory na své věci a to mě bavíí.

6. Že někteří lidé se nezmění... Že jsou takový kteří se v životě nejvíce patlají ale nevěří že se můžou mít líp...A když vidí že druzí se mají líp... uráží a zasměšňují...

7. Začíná mi brigáda tak ji odvádět skvěle, o víkendu jet na koncert, pořídit si druhou učebnici..

8. Napsat a nahrát další skladby, odložit si peníze na koupi mikrofonu, vyjít s penězi!

9. Byl bych umělcem, člověkem který může tvořit pro lidi pro potěšení nebo k užitku :))

10. Jsem v jiné zemi, poznávám kulturu, nové lidi, nové zážitky!

Žádné komentáře:

Okomentovat