neděle 30. října 2011

Mít to na salámu

Byl jsem výletník vnitřním světem. Měl jsem čas si ho všímat víc, porovnávat, zkoušet apod. S plány to jde. Spíš mi sedí ty tři dílčí body denně. Stále se objevuje fůra věcí, co bych chtěl víc, lépe a přitom je ještě hodně toho, co jsem chtěl a není to zcela hotové. Opakuju a procvičuju si zajímavé myšlenky a úkoly. Kdybychom tak věděli, co nevíme. To by bylo. V úterý mě cosi, kdosi vytočilo. Věděl jsem to, ale nechtělo se mně přestat. Pak se mně chtělo přestat a bylo po vytočení. Zajímavý je pocit „mít to na salámu“ – ovšem s dobrým vnitřním pocitem a nikoli,že tím někoho vytrestám. Téma se projevilo fajnově, protože jsem se mohl na něco spolehnout.  Dokončit hrubý úklid a pilovat, zdokonalovat okolí. Dosáhnout hladkého průběhu v práci, koníčkách,zájmech. Asi bych ho měl konkretizovat, protože mně přijde, že se moc šourá. Za rok bude všechno o rok lepší.

Žádné komentáře:

Okomentovat