neděle 16. října 2011

Nádherná a žádaná žena

1. Byla jsem nádhernou a žádanou ženou, mámou, s nervy na pochodu, doceněnou a skvělou kadeřnicí a vizážistkou, ženou velkého světa, přítelkyní, kamarádkou, šťastným člověkem, někdy i trochu vyděšeným, jemně hysterickým a nejistým stvořením.
2. Plnit plán se mi daří i nedaří.  Ale myslím, že se blýská na lepší časy, ne, vím to.
3. Prezentovala jsem se na módní přehlídce, jako kadeřnice a vizážistka modelek.
4. Nevím, co by bylo tak výrazné, co jsem pochopila.
5. Byla jsem nejčastěji naladěná na to, co chci, jen jsem někdy pochybovala, jestli to chci. Ale už to vím, dokážu si to dost rychle srovnat.
6. Tak tento týden téma týdne nevím. 
7. Zadat dům, žít a vydělávat.
8. Vydělávat, žít a sny měnit ve skutečnost.
9. Po přepsání se mi plní, krásně… 
10. Tenhle bod začínám mít ráda. Za rok jsem velmi, velmi úspěšná podnikatelka, nejúžasnější máma svému synovi a nejkrásnější a nejbáječnější partnerka, svému příteli, oba dva jsme finančně nezávislí a všichni tři šťastní a tvoříme milující se rodinu v našem společném, klidném a krásném domě. Všichni se k sobě chováme s láskou a respektem.

Žádné komentáře:

Okomentovat