neděle 16. října 2011

Žádné propady, jen radost

1. dost jsem si uzila utery, moc pekny pracovni den, kdy jsem se vyradila v hodne vecech co mohu nabidnout a bylo mi dobre zaplaceno.
2. nic mi neublizilo, jen jsem se na chvilku nastvala sama na sebe, kdyz jsem se dovedela, ze ma klientka , ktera se po delsi odmlce zase vratila, chodila na drazsi peci jinam. A podobnou zpravu jsem tento tyden dostala jeste jednu.
3. tema tydne snad ani nebylo, ale ja citim dozvuky cele cesty, teprve ted jakoby se vse usazovalo a projasňovalo.Uz mi visi na ceste dalsi penize z mych jinych aktivit, nez je pedikura.
4. stale si dluzim uklizeny svuj pokkoj, ale uz jsou tam videt dilci pokroky, to je pozitivni. zmenim to tim planovanim 3 veci na den. Ale jak me se do toho nechce, vzdy jdu radej varit, nebo najdu neco dulezitejsiho nez je muj pokoj.
5. ladim se tak, ze mi je dobre, vlastne jde to uz samo, nemusim se ladit. Sem tam me neco na chvilku nastve, ale to jen proleti. Zadne propady a dlouhe deprese.
6. prisla jsem na to, ze je mi proste ted dobre a penize, ze muzou prijit opravdu odkudkoli , ne jen vydrene.
7. pristi tyden je prioritou zahrada, stale postupna reklama a dodelavky a zdobeni domu vcetne meho pokoje.
8. pristi mesic uz zahrada bude, tak dum a prace v a pro salon.
9. za rok uz jsem davno bohata ve vsech dobrych smerech s partnerem snu a moje velke mnozstvi penez sporim, investuji, rozmnozuji a delim se o ne a pomahaji zlepsit zivot i vsem ostatnim.
Dnes se mi Meta moc libila a pozorne jsem poslouchala co se nam vsem delo a tesim se na dozvuk dnesniho tukani.

Žádné komentáře:

Okomentovat