neděle 16. října 2011

Vím, co chci víc a víc

1. Jsem moc rád že jsem si zas uvědomil že chci víc a víc :) "Cesta" mě nakopla k ještě krásnějším zítřkům. Také jsem udělal po nějaké době nový drum&bass a zníí opravdu jinak než ty starší... opravdu líp :) Užívám si názory na svou tvorbu, i ty dobré i špatné stejnou měrou :) A dnes sem si užil Metu jako už nějakou dobu ne :)

2. Mám teď tak skvělou náladu že si vážně na nic špatného nevzpomenu... Nejde mi teď tak myslet..

3. Silněji jsem vnímal vzduch, vyžíval jsem se v dýchání... Znovu sem si uvědomil že jsem na své cestě za snem a že už jsem "odpočíval" dost dlouho, že teď je čas se do toho vrhnout!

4. Prostě už musím a chci najít nějakou brigádu aby se moje finanční stránka života pozvedla někam, klidně jen o kousek výš...zatíím :)

5. Neumím si představit že bych při Cestě chtěl myslet na něco jiného než na to co chci... Když se cítím jak nechci, nebo to vidím na druhých.. beru to jaké to je..ono to odejde..

6.
Že touha konce nezná,
studna přání dno nemá,
myšlenka musí být přesná,
a pravda nejlíp chutná celá :)

7. NAJÍT brigádu! domluvit (popř uskutečnit) další nahrávání, užít si o víkendu chatu se spolužáky.

8. Mít brigádu, vyjít s penězi podle svých představ, jakýmkoliv způsobem někomu pomoct z psychického místa kde nechce být :)

9. Dnes to necítím jen jako umělec, pomáhal bych lidem, jakkoli bych mohl, abych viděl více úsměvů žil ve společnosti štastných lidí!

10. Plynule a gramaticky správně mluvím anglicky, mé příjmy jsou výrazně vyšší než mé výdaje a užívám si ten dar.... můj život :)

Žádné komentáře:

Okomentovat