neděle 16. října 2011

Jsem zabydlená sama v sobě

1.Opět jsem byla ženou, která je čím dál víc zabydlená sama v sobě, čím dál víc si důvěřuje a hlavně - je čím dál víc nezávislá.

2.Daří se mi to čím dál líp. Jsem zvyklá na plánování a plnění svých plánů.

3.Zútulnila jsem si svůj pokoj a nachystala pracoviště na tvoření.

4.Zážitky tohoto týdne nebyly nijak výrazné, ale co mi došlo je, že chci na sobě neustále pracovat a vzdělávat se :-)

5.Jednoznačně na to, co chci. Plánuju si teď čím dál víc věcí, které mi přinášejí radost a daří se mi je uskutečňovat.
Dokonce teď mnohem líp spím.

6.Týden po Cestě integrace jsem mnohem vyrovnanější a klidnější.

7.Moje tři hlavní priority na příští týden:
- Koncert mé oblíbené skupiny ve Vídni
- Setkání s Marjánkou (HUNA)
- Společná večeře s novými kolegy

8.Moje tři hlavní priority na příští měsíc:
- Kurz EFT III
- Návštěva u kamarádky
- Oslava synkových narozenin

9.K úplnému splnění všech bodů, které mám ve scénáři, mi chybí už jen finance, ale i na tom už se intenzivně pracuje a spěje to ke zdárnému cíli.

10.Odteď za rok jsem šťastná a spokojená sama se sebou.

Bonus - zatím nic...

Žádné komentáře:

Okomentovat