neděle 16. října 2011

Konečně jsem to já

Konečně mi přijde, že jsem to zase já, ta stará pozitivně střelená a taky trochu šílená, ale v dobrým. Prostě živel hluboce zadusaný ve mně se konečně skoro po roce zase probouzí. Už se poznávám :-).
Plán se mi daří.
Nechávám se unášet, jsem naladěná na sebe.
Uvědomila jsem si při pozorování jedné malé holčičky a jejího chování k její mamince spoustu věcí, je škoda, možná někdy i plus, že si některé věci z dětství nepamatuji. Myslím, že to moje mamka se 4 dětma neměla moc lehké a že dělala co mohla a uměla, i když mně vždy přišlo, že mohla udělat víc. Nedělala to, aby splnila moje představy, ale dělala vše co si myslela, že je správné. Užila jsem si setkání s kolegyněmi, zumbu, která mě baví a přijdu si tam jak ve svém živlu a samozřejmě koně, více jsme cválali a klusali a bylo to prostě super. Nejvíc mě potěšil andílek jak mu to při cválání sluší a jak mu to jde.
Jsem naladěná na to co chci.
Bylo nějaké? Jestli ano tak o tom asi nevím.
- práce přesčas a sebevzdělávání, vyřešit smlouvy, zdraví a sport
- kurz EFT III., zdraví a sport, sebevzdělání Jdu si za ním :-).
Za rok jsem zdravá, spokojená, milovaná a milující žena.

Bonus: Uvízla mi jedna věta z knížky, kterou čtu. Cítíme-li vůči lidem odpor, jenom jim tím dovolujeme, aby si žili v naší hlavě, aniž platí nájemné. Dan Millman z knihy Tvůj život má cíl :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat