neděle 16. října 2011

Jsem otevřený a naladěný

Tak tento týden byl pohodový a já byl dokonalý. Většinu času. V kanceláři jsem si chvílemi hrál i na pana líného, ale vzhledem k tomu, že jsem dva dny lítal po Slovensku, tak jsem tuto roli ani moc nestíhal...
Plán... V práci jsem samostatnější, víc si věřím. Na hradě je vidět pokrok, za chvilku to bude celoroční bydlení. Plán se plní. S Hvězdičkou je to báječné, jsem šťastný. Jen mi jeden den hlavou proběhlo, že ji trošku zanedbávám – pořád někde lítám nebo pracujeme na hradě... i na vztahu je třeba stále pracovat.
Jedinný krok, který jsem tento týden ve směru ke svému cíli provedl, bylo nakoupení elektroinstalačního materiálu na hrad.
Celý týden byl velmi příjemný. Ve středu se stala zajímavá věc. Koncem minulého týdne jsem na středu na devátou domluvil jednoho pána, který školí řidiče vysokozdvižných vozíků a vystavuje na řidičáky. Já s kolegou jsme řidičáky potřebovali prodloužit a náš mechanik Honza si ho chtěl udělat. Zapomněl jsem na to, že je to domluvené a Honzovi nic neřekl. Ve středu o třičtvrtě na devět přišel Honza do konceláře na návštěvu, kouknout se, jak se mám a tak. Na devátou přišel pan školitel, z čehož jsem byl náramně zaskočen. Než si stihl nachystat věci, přišel ještě jeden kamarád, který chtěl taky řidičák. V průběhu školení přišel ještě jeden a v samém závěru dorazil i můj kolega. Výsledek? I když jsem na to zapomněl proběhlo vše podle domluvy z minulého týdne. Byla to náhoda? Náhody nejsou. Dopadlo to tak proto, že jsem více naladěný sám na sebe a i když si neudělám poznámku do diáře, někdo (někde nahoře?!?) si to zaznamená a připraví tak, aby se to mohlo stát. Jen to nechat přijít.
Byl jsem naladěný sám na sebe. Věci se dějí v souladu s mým vnitřním já bez mého vědomého přičinění. V pátek jsem jel do Brna jinou cestou než obvykle a někam jinam, než jezdím. Koukl jsem před odjezdem do mapy a pak, i když jsem měl zapnutou navigaci, jel podle svého vnitřního vedení. Trefil jsem na poprvé. Stačí vnímat sebe.
Téma týdne nebylo. Po tréninku duše máme odpočívat a sledovat, co se kolem nás děje. To dělám. Jsem otevřený a naladěný.
Priority na týden – Deník. Změnil jsem taktiku. Píšu si deník v telefonu. A víte co? Mám zápis každý den!!! Tak v tom chci pokračovat. Topení na hradě – opět proběhl telefonát a nikam se to neposunulo. Aspoň ten telefonát... Přezout auto na zimní gumy.
Priority na měsíc – bydlení na hradě, zkoumání mojí energie, pohoda a odpočinek – vnímání sebe sama.
Scénář se mi plní – v práci si víc věřím (nejen v práci), více se usmívám (i svými játry!!!), vnímám se, bydlení na hradě se také posouvá, jsem spokojený se svojí Hvězdičkou.
Od teď za rok – na hradě je teplo, hoří oheň v krbu, my s Hvězdičkou před ním sedíme v pohodlných křeslech a popíjíme vínečko, povídáme si a smějeme se...

Žádné komentáře:

Okomentovat