neděle 16. října 2011

Meta je nesmrtelná

1.Uzavřenou vílou ve svém světě, tou jsem byla nejčastěji.Ničí společnost mne nelákala, tak jako ta moje. V mém světě je tolik zajímavých bytostí, které mi mají co říct. I když navenek prožívám nejstabilnější období svého života, zároveň je to inspirující výprava do svého nitra.

2.Plán plním, mám stále častější vhledy, které mne vedou tam, kam chci dojít.Díky metě roste profik ve mně a žádá si své odměny, propouštím odkládání odměny na neurčito a otevírám se veškeré své moci, síle a lásce. V realitě se to odráží téměř okamžitě. Po cestě Integrace to, co si žádalo mé pozornosti a úsilí, vplulo do mé hlavy a prsty to za pár minut napsaly do notebooku. Můj plán získává stále jasnější obrysy a já jsem jím vnitřně vedena.

3.Kroky podnikám denně a zajímavé, že bez vnitřního tlaku a stresu. Chce se mi je podnikat a baví mne, když se mi zhmotňuje před očima moje představa a nemám touhu ji měnit, konečně je konstantní a přitom tak vzrušující.

4.Tento týden jsem pochopila a naplno prožila jedno - Jsem MOTÝL....krásný bílozlatý motýl jménem Lilly, co mávání křídly šíří lásku a radost

5.Co chci, vím dávno a teprve nyní jsem si dala svolení to mít bez jakýchkoliv výmluv.Moje plány nejsou jen představy,ale stávají se mým životem.

6. Tento týden bylo snad jen jediná téma - a to moje vnitřní víla. Vedla mne neustále, každou minutu, byla jsem s ní v absolutním souladu. A ovládá provést mne lehce městem, tvořit produkty bez úsilí, přivolat báječné klienty, zvýšit moje příjmy, ale také mi dovoluje plakat, když se léčím a v nestřeženém okamžiku mi dohazuje i muže. Páni, ta je ale všestranná, tahle víla mne opravdu baví.

7.Moje tři hlavní priority na příští týden:
- dokončit poslední video EFT
- zazimovat zahradu
- uklidit dům

8.Moje tři hlavní priority na příští měsíc:
- rozdělit úkoly výkonného týmu a začít produkovat úspěch
- ucelit nabídku produktů, kalendář a plán práce
- narodit se v plné své kráse a moci

9.Ty body, které jsou neměnné z mého scénáře, se postupně materializují. Ty ostatní si ještě musím ujasnit.Jsem na prahu svého života snů a navíc za mnou letí pár dalších úžasných motýlků, cíl nás nemine, jiná možnost neexistuje.

10.Za rok stojím pevně na svých podnikatelských nohou, Adenais produkty jsou mezi prvními pěti nejprodávanějšími na trhu v ČR ve svém oboru, výkonný tým Adenais je nadstandartně finančně zabezpečen a Adenais nadstandartně prosperuje. Jezdím po celé Evropě školit vlastní produkty, jsem vysoce honorovaná a velmi žádaná lektorka.Vybírám si pečlivě své obchodní partnery, kteří jsou přínosem pro obě strany. Těším se neochvějnému zdraví, vitalitě a věčně mladé kráse, buduji se šampionem společný život i s novým domem, žiju s ním v láskyplném po všech stránkách naplněném vztahu, sportuji a jsem nabitá energií, žiji život svých snů. Jezdím novým bílým offroadem a hojnost ke mně proudi ze všech stran. Moje světlo přináší všem uzdravení , lásku a vše, čeho si žádají. Jsem jeho poslem.

Bonus - tento týden se toho dělo tolik, co mne ani nenapadlo, že by se mohlo dít, že mne to naplňuje. Anebo jsem tím už dávno naplněná a jen se mi to opravdu zobrazuje.
Dnešní meta byla něčím vyjímečná, nevím čím, ale musím říct, že dnes jsem se do mety opět zamilovala a určitě ji budu produkovat dál. Tahle hra je nesmrtelná a má opravdu sílu. Díky motýlci :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat