neděle 23. října 2011

Jdu po cestě

1. Celý týden jsem byla pokorným poutníkem na Cestě - týdnu vody. Uvědomila jsem si, že týden vzduchu a vody jsem velmi intenzivně prožívala s velkou skupinou motýlků už před měsícem, když jsem se s nimi mentálně spojovala a já si vzduch a moře na maximum užívala na dovolené fyzicky. A tento týden, byl věnován duševní očistě, která byla též intenzivní.

2. Plán si plním tím, že plním Cestu a mám skvělý pocit očisty, klidu a pohody. Scénář a vztah neřeším, vím, že postava krále buď bude nebo nebude, ale to v tento moment není až tak důležité. Ono se to časem ukáže, kdo tam bude.

3. Kroky k cíli jsou kroky k mé duši, k mému minulému životu a jeho pochopení, ke zdroji energie, k mým rodičům.

4. Prožitek tohoto týdne :
- Jdu po Cestě a byla jsem na komponovaném večeru pánů Štěpána Raky a Alfréda Strejčka s názvem Cesty naděje - úžasný zážitek a synchronicita!
- Setkání s Marjánkou bylo prohloubením techniky HO OPONO PONO a HUNOU. Nejčastější slovo setkání bylo "odpuštění". Hana v havajštině znamená "dělat".
- bohoslužba s hlavním tématem "poděkování za úrodu"

5. Naladěná jsem stále více na sebe, na užívání si každé chvíle života.

6. Téma týdne se projevuje tím, že se mám stále více ráda i za minulost, která mě posunula tam, kde se nyní nacházím. Cítím vděčnost a pokoru, učím se více odpouštět.

7. Priority na příští týden :
- prožít si naplno třetí týden Cesty
- užít si večer s cestovatelem panem Kolbabou a jeho povídání o Havaji
- přijímat s vděčností a pokorou každou situaci, která nastane

8. Priority na příští měsíc :
- procházet Cestu a pracovat na sobě
- přijímat s vděčností, láskou a pokorou každou situaci, která nastane
- neustávat ve cvičení a více pobývat v přírodě

9. Část scénáře s postavou krále sice stagnuje, ostatní části se hýbou správným směrem.

10. Za rok budu aktivní zdravá důchodkyně, budu mít hojnost ve všech oblastech svého života. Budu aktivně pracovat ve výkonném týmu s Lilly.

Žádné komentáře:

Okomentovat