neděle 23. října 2011

Moje vyšší já mi pomáhá držet směr

1.Tento týden mi nebylo moc veselo. Prohlížela jsem si trosky ve svém životě a sbírala sílu se z nich začít hrabat.
2.Můj plán v současné době je přežít a splnit všechny závazky. Jde to, ale dře to.:-)
3.Začala jsem aktivně hledat nové zaměstnání.
4.Tento týden jsem pochopila, že pokud budu skutečně sama sebou, nebudou z toho všichni kolem mě nadšení.
5.Tento týden jsem byla hodně smutná.
6. Na moje vyšší já jsem se snažila ladit neustále. Pomáhá mi to držet směr.

7. Moje tři hlavní priority na příští týden
Příští týden si chci užít podzimní prázdniny.

8. Moje tři hlavní priority na příští měsíc
Příští měsíc musí udělat spoustu věcí do školy. Věcí nad rámec normální práce, ale bude za to i trocha peněz navíc. Hurá!

9. Jsem úplně mimo scénář.
10.Od teď za rok budu vědět, že vše je, jak má být. Vše má svůj smysl a důvod.

Žádné komentáře:

Okomentovat