neděle 23. října 2011

Pomalá zní líp

1. Tento týden jsem byla se sebou hlavně spokojená, docela jsem si užila příjemné aktivity, cvičák, rybolov a pohla jsem i se zahradou a všechno mě bavilo.

2. Zraňují mě jedině moje chyby, ale jsou to prkotiny, jen dělám jakoby se mi to prostě nesmělo nikdy stát. No, jo, hra na paní dokonalou.
3. Téma? Nevím? Vím jen,že se něco prostě děje a pěkně rychle.
4.Stále nemůžu do svého pokoje, protože se tam prostě přes všechny ty krámy nevejdu. cha cha.
5.naladěná jsem pozitivně, každopádně.
6. Učím se , se přijímat i s chybami a pochopila jsem, že je to správná cesta. Ujasnila jsem si další věci ohledně práce.
7.zahrada, práce, dům.
8. Práce s novým startem, dům.
9. Stále tvrdím, že jsem líná, nebo je to špatné slovo, pomalá, zní líp.
10.Od teď za rok jsem dávno bohatá ve všech dobrých směrech a velké množství peněz spořím, rozmnožuji a dělím se o ně a pomáhají zllepšit život i všem ostatním.

Žádné komentáře:

Okomentovat