neděle 23. října 2011

100 lidí 100 chutí

1. Celý víkend jsem byl na chatě, bylo to úžasné místo asi kilometr od "civilizace". Kolem krásný les, několik desítek metrů od chatu křišťálově čistá studánka, čistý vzduch, skvělí lidé. Dlouho sem si takhle víkend neužil!! A samozřejmě natěšení sem mě krásně pozitivně ladilo po celý týden.

2. Jedna osoba která na chatě byla si to tam nejspíše vůbec neužila, možná vlivem lidí, hudby, pití...nevím. A mě svým způsobem mrzí že byl někdo kdo se tam necítil dobře..

3. Voda mi přišla taková plnější,myslel jsem na ty dobré informace které z vody mohu dostat, a emoce se mi také projevovaly silněji, ze začátku týdne vztek, poté i radost, a empatie..

4. Teď se musím pořádně vyspat! :)

5. Věřím že i proto že jsem se soustředil na to aby všechno ohledně chaty vyšlo v pořádku a všichni byli spokojení, se také tak stalo :) Motivoval jsem lidi k tomu aby víc viděli to dobré co nás při plánování a návštěvě chaty může potkat a to jistě také mělo svůj efekt.

6. Že jednou z nejsložitějších věcí při hraní hudby je hrát ji pro různorodou skupinu lidí, protože 100 lidí - 100 chutí.
I přesto jsem poté našli něco co vyhovovalo v nižší hlasitosti téměř všem.

7. Za tři dny prázdnin vyčistit pokoj, uklidit další důležitou část domu, popř sklep, dopsat text

8. Mám brigádu, daří se mi ve škole, lidé kolem mne se usmívají

9. Byl bych mužem z kterého sálá radost a dobrá nálada!!

10. Vím jistě že odteď za rok už nějaký čas nejsem otrokem cigaret!

Žádné komentáře:

Okomentovat