neděle 23. října 2011

Fakt nářez !

1.Tento týden jsem byla hrdou matkou svých dvou synů - jsou opravdu báječní :-)

2.Daří se mi to čím dál líp. Jsem zvyklá na plánování a plnění svých plánů.

3.Začínám bez obav využívat všechny šance, které mi život přináší.

4.Nejpřínosnějším prožitkem byl pro mne jednoznačně koncert mé oblíbené rockové skupiny "Within temptation" ve Vídni. Byl to fakt nářez!
Zážitek, při kterém se naplno mohly projevit i stinné stránky mé osobnosti. Fakt jsem si to užila!

5.Jednoznačně na to, co chci. Plánuju si teď čím dál víc věcí, které mi přinášejí radost a daří se mi je uskutečňovat.
A hlavně se už nesnažím měnit věci, na které nemám ani sílu ani možnosti.

6.Život podle mého nejvyššího JÁ - Zvlášť na začátku týdne jsem se hodně ztotožňovala se svým nejvyšším JÁ. Připadám si opravdu vyjímečná a kvapem se zbavuji všech svých dřívějších omezení.

7.Moje tři hlavní priority na příští týden:
- Oslava synkových narozenin
- Užít si masáž
- Návštěva hřbitova

8.Moje tři hlavní priority na příští měsíc:
- Kurz EFT III
- Návštěva u kamarádky
- Pilování angličtiny

9.K úplnému splnění všech bodů, které mám ve scénáři, mi chybí už jen finance, ale i na tom už se intenzivně pracuje a spěje to ke zdárnému cíli. (Ale sakra pomalu)

10.Odteď za rok jsem šťastná, vyrovnaná, úspěšná a spokojená sama se sebou.

Bonus - Jedno splněné přání - Koncert se konal! - na rozdíl od březnového termínu, kdy jsme do Vídně
jeli zbytečně a navíc za totálně psího počasí.

Žádné komentáře:

Okomentovat