neděle 23. října 2011

Do scénáře jsem si nedala sebe

Tento týden byl docela divoký, opět utekl jako voda a já stihla rolí až až. Nejvíc mi utkvělo to, že jsem skoro celý týden byla v otázkách a odpovědích. Tolik lidí kolem mě se ptalo a já odpovídala až toho na mě bylo moc. O to víc mě mrzelo, když jsem se ptala já, nedocházely mi odpovědi. V pondělí jsem myslela, že mi snad praskne hlava od myšlenek.
Došlo mi, že jsem si do scénáře nedala sebe, brát se takovou jaká jsem za všech okolností, jsem přece jen člověk, mám své nálady a starosti. Moje touha zvládnout vše, nejlépe sama, mi akorád přehlížela moji citlivou duši uvnitř sebe, jsem to přece taky já i když se tak moc neprojevuji.
Chci se brát se vším co ve mně je, jsem to já.
Užila jsem si jeden den volna s andílkem a také jednu mimořádnou snídani. Každý čtvrtek mám jen hodinu pro sebe a vyřádění se na zumbě, dokáže mě pěkně nakopnout.
Naladěná jsem na to co chci, to co nechci mi taky občas dává zabrat, ale pořád je kam jít a něco se přiučit.
Někdy se daří občas ne, ale beru to tak, že vše co se děje mě vrací zpátky k sobě.
- napsat seminárku, zdraví a sport, mít chvilky pro sebe
- EFT III., zvládnout odprezentovat seminárku, rodina
Něco mi tam chybí, trošku ho poupravím .
Za rok jsem zdravá, spokojená, milovaná a milující žena.

Žádné komentáře:

Okomentovat