neděle 23. října 2011

Jsem víc upřímný k sobě a ostatním, ale moje ego občas exceluje

Tento týden jsem byl důsledný, plnil jsem všechny plány, který jsem si stanovil. Nebylo jich moc, ale byly důležitý. Dále jsem byl bláznivý, ublížený a nechápavý. To všechno s hvězdičkou, docela často jsme si tento týden ujasňovali názory.
Plán plním co se týče bydlení. V práci to jde tak nějak samo. Ale mohlo by to jít i líp. Neumím se zaměřit na víc cílů naráz, takže vždycky něco pokulhává.
Tento týden jsem měl na hradě pána přes kotle a rozhodl se, který kotel si pořídím. Jsem víc upřímný k sobě i ostatním.
Jestli něco chcete udělat, udělejte to. I když to bude bláznivý. Neschovávejte se za svoji lítost nebo uraženost nebo nečekejte na to, jestli to udělá někdo místo vás. Udělejte to, i když se třeba bojíte odmítnutí.
Byl jsem naladěný na to, co chci, nechávám se vést hlasem uvnitř. I když byly tento týden chvíle, kdy jsem nechal excelovat svoje ego a ješitnost. A že těch chvil bylo!
Byl jsem sám sebou a žil svoje dokonalé já, sledoval a prožíval situace, které přinášelo dění kolem. Dokonalá byla třeba úterní snídaně a pak úterní večer. A neděle. A tak... Pak jsem se ale také hádal s hvězdičkou. Nahližíme na lidi kolem sebe přes brýle zkušeností, zážitků a prožitků z naší minulosti. Proto někdy vidíme věci, které se vůbec nedějí. Jen ty brýle odložit...
Priority z minulého týdne – Deník – OK, topení – OK, Přezutí auta – zítra. Priority na další týden – práce – udělat si plán a splnit vše, co jsem slíbil. Hrad – dodělat omítky. Najít si čas na nicnedělání. A konečně napsat hodnocení druhého trimestru!
Priority na měsíc – začlenit nové návyky do mého života na trvalo – plánování, relaxace. Scénář.
Scénář. To bylo i téma týdne. Plní se mi. Mám svoje dokonale nedokonalé chvilky, ale ty mi umožňují poznat hvězdičku i sebe.
Od teď za rok? Líbí se mi co jsem napsal minule... – na hradě je teplo, hoří oheň v krbu, my s Hvězdičkou před ním sedíme v pohodlných křeslech a popíjíme vínečko, povídáme si a smějeme se...

Žádné komentáře:

Okomentovat