neděle 23. října 2011

Chybí mi výsledky

Byla jsem smutnou osobou. Měla jsem pocit jako by se vrátil týden vody.

Každý den jsem si napsala tři úkoly, splnila jsem je. Z počátku týdne celkem s radostí. S postupem času jsem je stále plnila, ale bez nálady. Před týdnem jsem scénář žila, měla život podle něj, až na peníze a možná pár věcí, které mi ale ve scénáři nejspíš ještě chybí. Tento týden mám pocit, že potřebuji pomoc snad vesmíru nebo universa. Dělám vše podle scénáře, spousta věcí se změnila, já jsem se změnila, ale chybí mi výsledky. Vše je připraveno, chybí jen to dovršení. Taky bych se chtěla konečně zbavit minulosti, nejde to.

Priority z minulého týdne jsem splnila až na tu zahradu. Takže příští týden to bude dodělat věci na počítači, které jsem nestihla, protože jsem měla počítač pokažený.

A priority na příští měsíc? Pořád stejné, prodat nemovitost, manželovy a synovy narozeniny.

Za rok budu veleúspěšná makléřka a lektorka, budu mít hojnost financí a klidný život se svoji rodinou, přáteli, prací a koníčky. 

Žádné komentáře:

Okomentovat