neděle 30. října 2011

Přestat se ohlížet, co si myslí druzí

1. Byla jsem podnikatelka, makléřka, propagátorka kurzů a seminářů na příští rok, malířka. V těchto rolích jsem byla spokojená. 2. Plán celkem plním. 3. Mé kroky jsou to, co bych vlastně měla dělat příští rok, akorát bych k tomu ráda přidala to lektorství. Takže chodím na prohlídky s klienty, dávám inzeráty, házím lístečky, vysvětluji lidem, co jim přinesou kurzy, semináře, terapie. 4. Na Metě jsem si uvědomila, že v tomto okamžiku je rozdíl mezi moji přítomností a mým vysněným scénářem pouze v tom, že ve scénáři žiji aniž bych se stále ohlížela na to, co si o mně lidé myslí, asi mi tam nevadí, že nejsem dokonalá. 5. Častěji se mi dařilo naladit na to, co chci, i když to vždy nebylo na 100% 6. Podle scénáře žiji tak na 75%, asi. Všechno mně vždy nevychází, chybí mi hojnost, ale vnitřně se tam už cítím. 7. Tak mám tam zubaře, udělat si pořádek v papírech, což stále odkládám, , zlepšení finanční situace 8. Práce, narozeniny, zahrada? 9. Já vlastně žiji svůj scénář, chybí mi hojnost, místo ní mám stále ještě finanční problémy. A chybí mi tam ještě pár věcí, které jsem si do něj nezapracovala 10. Jsem veleúspěšná makléřka a lektorka. Kreslím čím dál lépe. A samozřejmě mně nechybí hojnost ve všech oblastech mého života. .

Žádné komentáře:

Okomentovat