neděle 30. října 2011

Nebeská láska

1.Tento týden jsem byla hlavně maminkou mého syna a užívala jsem si s ním prázdniny. 2.Daří se mi postupovat v pracovním životě. Domluvila jsem si pracovní schůzku ohledně nového zaměstnání 3.Kromě práce jsem se vrhla i do vyřizování finančních věcí (pojistky, spoření a podobně) 4.Nejpřínosnější pro mě bylo vidět moji kamarádku, která nežije svůj život. Jediné, čemu se věnuje, je uspokojování potřeb své dcery a svého manžela. Uvědomila jsem si, že jsem tak taky mohla skončit a jsem vděčná, že se tak nestalo. 5. Většinou jsem byla naladěná na to, co chci. Až v neděli se mi toto naladění pokazilo. 6. Téma týdne pro mě bylo ladění se na příchod Nového věku. Myslím, že se mi dařilo být naladěná na to, co chci. 7. Moje tři hlavní priority na příští týden Příští týden chci víc v klidu ustávat situace v práci. Chci si užít víkendový seminář na téma Nebeská láska. 8. Moje tři hlavní priority na příští měsíc Moje priority na další dny jsou hlavně klid a mír v duši. 9. Jak se plní scénář Daří se mi být čím dál víc samostatná. 10.Od teď za rok budu mít partnera, který mě rozsvítí.

Žádné komentáře:

Okomentovat